transavia.com vanaf 2013 'leading base carrier' op Eindhoven

Schiphol, maandag 10 december

Vanaf februari 2013 is transavia.com de 'leading base carrier' op Eindhoven Airport. Daar zal de luchtvaartmaatschappij een thuisbasis vestigen voor drie vliegtuigen. Eindhoven Airport wordt de derde basis, naast Rotterdam The Hague Airport en Amsterdam Airport Schiphol. Hiermee zal transavia.com het komende jaar een groei van 35% realiseren. De groei op Eindhoven Airport is al twee jaar op rij meer dan verdubbeld.
Vier nieuwe bestemming worden vanaf februari a.s. toegevoegd. De luchtvaartmaatschappij vliegt dan naar Napels, Bologna en Madrid. Ook zal Kopenhagen worden aangevlogen, en wordt een eerste stap gezet naar het aanbieden van connecties van Noord naar Zuid Europa via Eindhoven. Hiermee komt het aantal lijndienst- en charterbestemmingen volgende zomer vanaf Eindhoven op 27.
Algemeen Directeur transavia.com, Bram Graber: ”We zijn zeer enthousiast over de ontwikkeling van onze vluchten vanuit Eindhoven de afgelopen periode. Door de extra ruimte die nu is geboden, kunnen we verder groeien. Hierdoor wordt het mogelijk om onze passagiers meer bestemmingen te bieden op gunstigere tijdstippen. Alle voorbereidingen zijn nu klaar voor een start per februari. We zijn trots op de ontwikkeling van relatief bescheiden speler een aantal jaren geleden, naar ‘leading base carrier’ nu".

tel. +31 (0)20-604 6202
corpcom@transavia.com